Monday, June 20, 2005

PENGALAMAN PERTAMA SEORANG GADIS

Sebaik sahaja gadis itu baring, dia mula merasakan otot-ototnya mula menegang. Dia cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi lelaki itu enggan menerima alasan gadis itu bahkan semakin merapatinya. Lelaki bertanyakan adakah dia takut. Tetapi gadis itu dengan berani menggelengkan kepala. Jari-jemarinya mula meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan kali pertama jarinya menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam dia menusuk semakin kuat gadis itu mengerang. Tetapi lelaki itu masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan. Lelaki itu merenung jauh ke dalam mata gadis itu dan mahu dia percayakannya. Ini bukanlah kali pertama bagi lelaki itu.

Lelaki itu terus tersenyum dan anda mamberi lebih ruang masuk kepadanya. Gadis itu mula merayu agar lelaki itu mempercepatkannya. Tetapi lelaki itu masih lagi melakukannya dengan perlahan agar gadis itu merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkannya semakin gadis itu merasakan tisu-tisu anda koyak. Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir. Lelaki itu merenung lagi kepada gadis itu dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?. Mata gadis itu digenangi dengan airmata tetapi gadis itu menggelengkan kepala dan mahu dia terus melakukannya.

Lelaki itu meneruskan dengan apa yang patut dilakukan. Terus keluar masuk. Tetapi gadis itu sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa. Beberapa ketika kemudian gadis itu merasakan sesuatu memancut dan dia mengeluarkannya dari gadis itu. Gadis itu terbaring dengan wajah yang pucat.

Lelaki itu menghamparkan sekuntum senyuman kepada gadis itu dan mengatakan gadis itu adalah antara yang terdegil tetapi telah memberinya banyak pengalaman. Gadis itu hanya tersenyum tawar dan juga inilah pengalaman pertama gadis itu .

Dengan senyuman yang tawar gadis itu mengucapkan terima kasih kepada lelaki itu kerana mencabut giginya.
Terima kasih doktor, kata gadis itu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home